Dingen die je wil weten..
Het nieuwe Google beleid voor inactieve gebruikers
Op 16 mei 2023 publiceerde Google zijn nieuwe beleid voor inactieve Google-accounts. Deze policy maakt deel uit van meerdere updates die het beleid van Google verscherpen met als doel om de beveiliging van Google-services te verbeteren en de kwaliteit van e-mailservices te garanderen.
Gmail en Yahoo update: wat betekent dit voor jou?
Wat betekenen deze aanpassingen voor jou als verzender van e-mail? En het belangrijkste: wat moet je doen om te zorgen dat jouw e-mails voldoen aan de verscherpte policies?
Het begrip wat e-mail deliverability heet
Wat is ‘e-mail deliverability’ precies en waarom is het zo’n cruciaal aspect? Waar moet je als marketeer rekening mee houden om jouw e-mail zo goed als mogelijk bij jouw ontvangers in de inbox afgeleverd te krijgen?
De Do’s and Don’ts van de onderwerpregel
Het meest kritische element van jouw e-mail is de onderwerpregel. Dit is wat mensen ertoe aanzet jouw e-mail te openen. Dus het kan maar beter goed zijn en met voorkeur overtuigender dan alle andere e-mail die jouw klant ontvangt.
To BIMI, or not to be me
Bi-wat? Wat is in vredesnaam BIMI (uitgesproken als Bih-Mee)?
Brand Indicators for Message Identification, of BIMI, maakt het mogelijk om uw logo naast uw e-mail weer te geven in de mailbox.
Tijd voor verbetering
koffie?
De beste strategie bepaal je samen en bereik je alleen met de juiste kennis.
Laten we kennis maken en samen de beste resultaten boeken..