Dingen die je wilt weten..
DMARC eenvoudig uitgelegd
Stel je voor: je hebt hét perfecte event georganiseerd. De uitnodigingen zijn prachtig vormgegeven, de gastenlijst klopt tot in de puntjes, en de locatie is helemaal klaar. Maar op de dag zelf duikt er iemand op met vervalste uitnodigingen die sprekend op die van jou lijken. Gasten raken in de war, sommigen vertrekken vroeg, en jouw reputatie loopt schade op.
E-mailverificatie voor een optimale domeinreputatie
Iedere marketeer weet het: een goede mailinglijst is goud waard. Maar wat als er ongemerkt ongeldige e-mailadressen, spambots of spamtraps in de database terechtkomen? Dan kan dat goud snel veranderen in lood.
Hoe @noreply je deliverability én klantvertrouwen ondermijnt
Verzenders van e-mail kiezen nog regelmatig voor het gebruik van een @no-reply-mailadres als afzender. Hoewel dit technisch gezien toegestaan is roept het vragen op over klantvriendelijkheid, transparantie en effectiviteit.
Een @no-reply e-mailadres frustreert ondertussen de ontvanger van e-mail, rapporteren vervolgens jouw e-mail als ongewenst of melden zich af.
Bescherm jouw database tegen spambots
Een spambot is een computerprogramma dat een groot aantal echte of valse e-mailadressen aanmeldt bij duizenden mailinglijsten. Ze kunnen problemen veroorzaken met uw rapportage, de reputatie van de afzender en de leverbaarheid.
De List Unsubscribe Header
De techniek achter de ‘List-unsubscribe’ biedt mailboxproviders de mogelijkheid om hun gebruikers op een eenvoudige wijze een afmeldfunctionaliteit te tonen. Het biedt een alternatief voor de bekende ‘dit is spam’-functie en is veel minder agressief.
Het begrip wat e-mail deliverability heet
Wat is ‘e-mail deliverability’ precies en waarom is het zo’n cruciaal aspect? Waar moet je als marketeer rekening mee houden om jouw e-mail zo goed als mogelijk bij jouw ontvangers in de inbox afgeleverd te krijgen?
To BIMI, or not to be me
Bi-wat? Wat is in vredesnaam BIMI (uitgesproken als Bih-Mee)?
Brand Indicators for Message Identification, of BIMI, maakt het mogelijk om uw logo naast uw e-mail weer te geven in de mailbox.
Tijd voor verbetering
koffie?
De beste strategie bepaal je samen en bereik je alleen met de juiste kennis.
Laten we kennis maken en samen de beste resultaten boeken..